NSS Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Hadde fått en kamerat av meg til å skifte hjullageret mitt, men så turte han ikke, siden han mente det var for komplisert, så ringte jeg en annen, men han trakk seg han også. Og nå sitter jeg her med et hjullager og noe penger. Noen som kan hjelpe meg litt her? Send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Det er jo ikke komplisert ! Men kan desverre ikke ! denne uken er det eksamener, opptatt neste uke (offshore-kurs) og uka etter der begynner jeg å jobbe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 hvor holder du deg til da. kan sikkert snakke med en venn som er mekaniker om han gidder det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Hjelpe deg, mann! søk litt på nettet , så finner du en mengde sider som viser deg hvordan du kan gjøre det selv. Driververktøy finner du hos Biltema for "en-slikk-og-ingenting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 hvor holder du deg til da.kan sikkert snakke med en venn som er mekaniker om han gidder det. Bor i Bærum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hjelpe deg, mann! søk litt på nettet , så finner du en mengde sider som viser deg hvordan du kan gjøre det selv. Driververktøy finner du hos Biltema for "en-slikk-og-ingenting" Hva er Driververktøy og hvordan ser det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 Ingen som kan skifte hjullager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Hørt om bilverksteder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 Dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Dyrt? Bor ikke du i Bærum a?? hehe, neida.... jo det koster litt å skifte hjullager, hadde gamlebilen til muttarn på hjullagerskift, kom på ca 1000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 Dyrt? Bor ikke du i Bærum a?? hehe, neida.... jo det koster litt å skifte hjullager, hadde gamlebilen til muttarn på hjullagerskift, kom på ca 1000.- heh Gjør jo det, fikk penger av pappa til å sende den på verksted, men jeg brukte opp akkurat for mye til å sende den på verksted hehe Og jeg går(eller gikk til igår) på skole, så jeg har ikke no jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 be pappa om å skifte det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 eh... ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå