Catch-22 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Har en 1995 323i Kunne tenkt meg litt frisk lyd så jeg tenkte jeg skulle kjøpe power filter. Men vilket merke bør jeg kjøpe? og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 K&N?..... www.kollevold.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Som jeg har sagt så mange ganger før, kjøp KING DRAGON Skamrå lyd, + at "alle" har KN.... AST Performance selger disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Som jeg har sagt så mange ganger før, kjøp KING DRAGON Skamrå lyd, + at "alle" har KN.... AST Performance selger disse! hvor mye koster dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Som jeg har sagt så mange ganger før, kjøp KING DRAGON Skamrå lyd, + at "alle" har KN.... AST Performance selger disse! hvor mye koster dette da? Jeg ga vel 650,- for filteret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg synes dette så skikkelig GROMT ut jeg http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1225864744 Informasjon: Flotte sportsfilter i lekker krom/carbon design. Ser bra ut i ethvert motorrom. Filtrene er universale og passer på de fleste biler. SIMOTA filter gir mer luft til motoren og derved: -bedre aksellerasjon -bedre brennstofføkonomi -sportslig lyd 269kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Så ut som en luftballong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 King Dragon.. http://www.kingdragon.it/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Som jeg har sagt så mange ganger før, kjøp KING DRAGON Skamrå lyd, + at "alle" har KN.... AST Performance selger disse! Var inne på siden deres, var ganske mange King Dragon filter der, hvilket har du? Må jeg sende dem mail for å få pris eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Greenfilter og effektanlegg så har du lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 KN funker da bra..... Mange valg her nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå