Catch-22 Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 Har en 1995 323i Kunne tenkt meg litt frisk lyd så jeg tenkte jeg skulle kjøpe power filter. Men vilket merke bør jeg kjøpe? og hvor?
Aguilera Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 Som jeg har sagt så mange ganger før, kjøp KING DRAGON Skamrå lyd, + at "alle" har KN.... AST Performance selger disse!
Morten318 Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 Som jeg har sagt så mange ganger før, kjøp KING DRAGON Skamrå lyd, + at "alle" har KN.... AST Performance selger disse! hvor mye koster dette da?
Aguilera Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 Som jeg har sagt så mange ganger før, kjøp KING DRAGON Skamrå lyd, + at "alle" har KN.... AST Performance selger disse! hvor mye koster dette da? Jeg ga vel 650,- for filteret..
ØyvindB Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 Jeg synes dette så skikkelig GROMT ut jeg http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1225864744 Informasjon: Flotte sportsfilter i lekker krom/carbon design. Ser bra ut i ethvert motorrom. Filtrene er universale og passer på de fleste biler. SIMOTA filter gir mer luft til motoren og derved: -bedre aksellerasjon -bedre brennstofføkonomi -sportslig lyd 269kr
SteffenK Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 Som jeg har sagt så mange ganger før, kjøp KING DRAGON Skamrå lyd, + at "alle" har KN.... AST Performance selger disse! Var inne på siden deres, var ganske mange King Dragon filter der, hvilket har du? Må jeg sende dem mail for å få pris eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå