Proffen Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Har lagt ut bilen min til salgs nå. Men hva synes dere om utseendet?. Selger bilen med et tungt hjerte. Takker for alle svar og spørsmål. MVH 318i. http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=bmw318i&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Pen bil men hvorfor selge? Er bakruta di sotet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Pen bil men hvorfor selge? Er bakruta di sotet? Takker for svar . Bakruta er sotet. Selger bilen fordi jeg har kjøpt meg en ny bil....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 ser strøken ut den, synd det er 2 dører for mye på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 ser strøken ut den, synd det er 2 dører for mye på den Men mye lettere for de som skal sitte bak, å komme ut og inn av bilen . Takker for tilbakemeldingen om bilen. MVH 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Pen bil det der Men jeg synes at når mann først skal sote vinduene så gjør det på vinduene forran også (ikke frontruten da seff.) Ser litt rart ut nå bare de bak er mørke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordy Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Fin bil.. men litt standard.. Et lite tips om du skal selge den må være å invistere i angel eyes. Da blir den mye mer attraktiv på markedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Min mening om bilen er at sotingen er ALT for mørk. Skulle heller vært mindre sotet, men samtidlig helt rundt. Ellers, hvorfor ikke lakkere lyktelistene? Så dumt ut og "M3" baklykter hadde nok gjort seg (som det alltid gjør )... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 Pen bil det der Men jeg synes at når mann først skal sote vinduene så gjør det på vinduene forran også (ikke frontruten da seff.) Ser litt rart ut nå bare de bak er mørke.... Hei. Vinduene var sota når jeg kjøpte bilen. Har ikke tenkt så mye over det at ikke framvinduene var sotet. Men nå skal jeg selge bilen, så da gidder jeg ikke å påkoste det.Takker for svar. MVH 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 Min mening om bilen er at sotingen er ALT for mørk. Skulle heller vært mindre sotet, men samtidlig helt rundt.Ellers, hvorfor ikke lakkere lyktelistene? Så dumt ut og "M3" baklykter hadde nok gjort seg (som det alltid gjør )... Hei. Har fått mye skryt på lyktelistene. JEG synes at de ble mye penere med en brytnig mellom lyktene og pansert. Lyktelistene er lakkert svart med klarlakk. Sotingen er ikke så mørk som det ser ut på bildene. Bildene er tatt på kvelden. Men jeg er enig med at sotingen skulle vært helt rundt(utenon frontruta da). Takker for svar. MVH 318i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå