Gå til innhold

BMW treff Rudskogen dekkvalg

Share

Anbefalte innlegg

Såvidt jeg har forstått på folk som er erfarne i BMWCCN-gamet er de veldig lite nøye på dekkenes slitasje på de fleste treffene.. men er mulig de er veldig nøye på Rudskogen.

Uansett så kan de jo ikke si noe så lenge du er over lovligheten for vei - altså over 1.6 mm på 75% av dekkets sliteflate. Det er ikke mye mønster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.Var vel omtrent det jeg regnet med,tenkte jeg skulle ha godt slitte dekk.Men veldig kjedelig hvis de ikke tillater de når jeg har flere dekk å velge mellom.Så spørs vel ikke om jeg må safe litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storsvingen på Rudskogen er kjent for å spise en god del av venstre forhjul så jeg tror det kan være lurt å begynne helgen med iallefall noe mønster. Litt kjipt om venstre forhjul ikke engang holdt ut lørdagen før det var på korden. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storsvingen på Rudskogen er kjent for å spise en god del av venstre forhjul så jeg tror det kan være lurt å begynne helgen med iallefall noe mønster. Litt kjipt om venstre forhjul ikke engang holdt ut lørdagen før det var på korden. :wink:

Det blir nok montert noen som er litt bedre enn de jeg hadde tenkt i 1.omgang.Som du sier rimelig kjipt hvis dekkene ikke holder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke lov å stille med slicks? e-merka gateslicks da?

Jeg kjører har bridgestone potenza re540sz, er ikke det lovlige dekk da? hehe.. har ikkeno bil klar, men bare lurer litt!

Såkalte R dekk er lovlig. Det er stor forskjell på den type dekk og rene racingslicks.

Har du lovlig mønsterdybde ved teknisk sjekk så holder det. Da er det bare å kjøre til det smeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...