MeSs Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 ja, Passer M-tech 2 rattet i E34? mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 antagelig, om du kjøper en versjon som er til e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 antagelig, om du kjøper en versjon som er til e34 Kjøpte mitt på Ebay, der sa han som solgte at det passa i e30, e34 og e36... MeSs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 antagelig, om du kjøper en versjon som er til e34 Kjøpte mitt på Ebay, der sa han som solgte at det passa i e30, e34 og e36... MeSs ok.. jeg har det rattet på e36'en min værtfall, noe mer en det kan jeg ikke si, men kommer nok noen flere litt bedre svar her etterhvert skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Håper det, for jeg gikk ut ifra tyskern sitt svar når jeg la det ut på qxl.. MeSs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 og jeg har et i en e34.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå