theblast Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Har tatt av styrestag og skal feste igjen, bare lurer hva som er mest å stole på at er riktig, når jeg tok den av tenkte jeg at jeg så hvor den skulle på igjen ved å se på rusta, men ser at rusta er et par hakk lenger inn enn hva som jeg ser at er på andre siden. Skal styrstgene være like langt ut på begge sider, eller er det forskjell og kan lønne seg å se etter rusta for å få det riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Regner med at det er et endeledd du snakker om. Det første man må huske når man skal skifte et sånt ledd, er å telle hvor mange ganger leddet går rundt før det er av. Når man da skal sette på det nye endeleddet, så teller man like mange ganger inn som det var når du tok det ut. Da får du det ganske likt. Men jeg forstår sånn at dette har du ikke gjort. Sett endeleddet på. Skru det inn til der rustamerket begynner, og gå å ta forstillingkontroll. MVH 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 hjulstillings kontroll ambefales, en bmw med feil hjulstilling stinker he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå