GeRo Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Har nettopp montert grenrør fra Jet-Hot på bilen, det ble ganske pent synes jeg da i forhold til den rustbrune manifolden som sto der fra før. Litt mere villighet på turtall også + litt mere lyd. Bilder: http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=GeRo&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Så bra ut det der Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Fin bil du har der ja såg pent ut med nytt grenrør og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Det gjør seg med grenrør ja... Jeg merket vertfall mye forskjell på min E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 utrolig fin bil ja! hvor mye koster noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 De kostet 599USD +frakt+moms, fra bimmerworld.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 blei pent det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Pent det der. Snart er det min tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Gjorde seg det der Geir Prisen falt ikke helt i smak hos meg men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Blir rustfarga de også etter 2 mnd. Selv om det er rustfritt stål så får det samme brunfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Det brukes som regel 2 sorter "rusrfritt" når de lager eksos. T304 og T409. Der T304 er best. T409 type rustfritt stål kan få "overflate" rust pga lavere prosent av "rustfritt" i det... Men det ska vel gå ann å pusse/polere tilbake til en blank ytre hvis en har av den mindre gode typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Det er faktisk ikke rustfritt men vanlig stål med en coating ut og innvendig som er varmebestandig. sehttp://www.jethot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå