Gå til innhold

Mine nydelige biler!


Hvilken av bilene likte du best?  

46 stemmer

  1. 1. Hvilken av bilene likte du best?

    • BMW 728i 190hk og manueltgir
      32
    • Ford granada 2,3GL 115hk og automatgir
      3
    • Daihatsu Charade 55hk og manueltgir
      12


Anbefalte innlegg

Spoileren_og_sjalusien_gammelt_bilde.jpg

:shock: Går det an å få til noe styggere enn en rotten GranLada med sjalusi og biltema-spoiler :shock: ???? Det tviler iallefall jeg på!!!! :roll:

Dette er ikkje biltema spoiler og sjalusi, BÅDE spoileren og sjalusien er ORGINALE granadadeler, det står til og med granada merker på dem.. :lecture:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoileren_og_sjalusien_gammelt_bilde.jpg

:shock: Går det an å få til noe styggere enn en rotten GranLada med sjalusi og biltema-spoiler :shock: ???? Det tviler iallefall jeg på!!!! :roll:

Dette er ikkje biltema spoiler og sjalusi, BÅDE spoileren og sjalusien er ORGINALE granadadeler, det står til og med granada merker på dem.. :lecture:

få på hvite blinkers så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

728i e jo kånge bil!! Eg hadde ein 84 mod dønn strøken me 10*18" å 8,5*18" me effektanlegg å sports filter å mye momo utstyr +++ d e sjefs bilar men litt for stort etter min smak!! D e E-30 så e live!! :lol:

Ja den 7 serien din va jævli strøken faktisk. Men som du seie, E30 e tingen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er 100% enig i at E30 e tingen!

Har faktisk grusomt lyst på en, men har ikkje råd dessverre.. :cry:

MEN DERE FÅR VEL INNRØMME AT TIL 15`ÅRING Å VÆRE SÅ MÅ DA BILENE MINE VÆRE RIMELIG BRA NÅR EN TENKER PÅ AT JEG BARE ER 15!! :oops:

Har nok heller ikke råd til å skaffe meg den råeste BMW`en her på forumet, grunnet alderen min.......

Så får vel ta det jeg har råd til som er de bilene jeg har nå!

Den første bilen jeg skaffa meg var daihatsuen, så kom granadaen og derretter har jeg fått tak i BMW`en min! :P

SÅ FRA NÅ AV HAR JEG VIET MEG TIL MERKET BMW! \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 100% enig i at E30 e tingen!

Har faktisk grusomt lyst på en, men har ikkje råd dessverre.. :cry:

MEN DERE FÅR VEL INNRØMME AT TIL 15`ÅRING Å VÆRE SÅ MÅ DA BILENE MINE VÆRE RIMELIG BRA NÅR EN TENKER PÅ AT JEG BARE ER 15!! :oops:

Har nok heller ikke råd til å skaffe meg den råeste BMW`en her på forumet, grunnet alderen min.......

Så får vel ta det jeg har råd til som er de bilene jeg har nå!

Den første bilen jeg skaffa meg var daihatsuen, så kom granadaen og derretter har jeg fått tak i BMW`en min! :P

SÅ FRA NÅ AV HAR JEG VIET MEG TIL MERKET BMW! \:D/

Hadde jeg vært deg hadde jeg solgt de 3 (sorry å si det, vraka) å spart opp 10-15 tusen så hadde du kanskje hatt råd til en e30 til 20-25 tusen som hadde sett vesentlig bedre ut, som du poengterer er du 15 år å dermed ikke brukt for 3 biler i hagen til mora å faren din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står nok ikke i hagen til mora og faren min nei!

Men på en gård hvor de blir tatt godt vare på..

Granadaen og daihatsuen ligger allerede til salgs, men BMW`en skal jeg nok ikke kvitte meg med så alt for fort nei!

Den har vært min brors bil for ett par år siden og dermed har den vært med på en del i familien skjønner du! :)

Men for å være helt ærlig så tror jeg du har rett i det du sier om at jeg burde selge dem alle tre..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til:

Ungdommen i tromsø er litt "gjerrige" av seg og forlanger så mye for bilene sine desverre, så en E30 er ikkje så lett å få tak i til 15000kr her i tromsø desverre.. :(

Faktisk så er det enkelte som selger OPPBULKETE og skadede E30`er her i byen til 10-15tusen.. :?

Men har jo enda en god stund på meg til å skaffe meg bil så d burde vel ikkje være noe problem for meg med biler riktig enda.

Driver uansett og kjører opp til lettsykkel nå så blir vel å bruke litt penger på det også nå som jeg har kjøpt meg lettsykkel nettopp. (YAMAHA SR 125 1997mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...