BMW_Racing Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Off, jeg og en kompis fikksa litt på en E-30 318i m/ m10 motor og vi dumma oss ut litt. vi miksa om pluggkablene og vett ikke vilken kabel som skal til vilken selynder Så lurte jeg på om noen her som har manualen til den type motor/bil. Eller om det er noen som vett hvor de skal. Takker for alle svar. det er litt flaut å klare noe sånn men gjort e gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Er de ikke nummerert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 nei, det eg trenge er: fra fordeleren til hvilken selynder på alle 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 tar du av lokket på fordeleren er det et merke der som viser sylinder 1 og da er utgangspunktet 1324, eg meiner dette blir rett men rett meg vist eg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hvilken av disse tennpluggledningene skal gå til vilken selynder ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 tenningsrekkefølgen står på toppdekselet! riktig at det er 1-3-4-2 og ta av lukket på fordeleren, når du kikker ned på fordelern så står det er merke der, et hakk i kanten som markerer sylinder 1! der skal altså plugg nr en, men så er jeg ikke sikker på hvilken vei fordelern går, hehe.. men hvertfall gå ut fra det, da er det verste som kan skje at du bytter om nr3 og nr2, og da merker du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 Viss du bytter om, vill det i helletatt tenne ?? vi fikk motoren til å svive men den gikk jo så ei 90år gammal dame på hasj å verre saker. J Ja den starta å puttra, men ikke fint. spørsmale va: vill bilen starte viss de er monter feil ?? og hva er årsaken til at det kom eksos ut luftmengdemåleren ? Litt skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Den helt til venstre på bildet er 1,øverste er 3,høyre er 4 og nederste er 2. Den i midten er såklart coil. (Mener jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 jippi vi fikk fiksa det !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå