trondvi Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Hvordan gjør jeg dette uten å utløse airbag? eller er det ingen fare for dette? E34 525i 1991. skal bytte no lyspærer bak speedometeret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Kobler du fra batteri så er du sikker på at airbag ikke utløses,du må uansett koble fra når du jobber med det elektriske på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Ehhh,smeller den så smeller den åkke som tror jeg.Det er krutt i airbags,hvis ikke hadde den ikke åpnet så fort som den trenger for å ha noe funksjon... Men jeg har ikke hørt det har skjedd enda så det går sikkert greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 jeg kobler aldri av batteriet når jeg jobber med airbager på jobb, for de smeller uansett hvis noe skulle skje... Men det anbefales å gjøre det dere som skal skru på dette hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Du skal klare å smyge ut speedometerhuset, uten å ta av rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Ta av batteriet, har gjort det mange ganger. Funker fint. liten oransj plugg på baksiden. En liten ting, ikke stå for nærme bålet etter att du har hivd på en air bag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå