Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 8, 2005 Skrevet Juni 8, 2005 har en 12" lukket basskasse, altså kun kasse! selges for 300kr, står i Skien! Send mld 98681170
BJ Skrevet Juni 11, 2005 Skrevet Juni 11, 2005 Hvor mye vil det koste å sende denne til bryne/stavanger ca? Og hva innebærer egentligt lukket kasse? har lite/ingen peiling...
jonr Skrevet Juni 12, 2005 Skrevet Juni 12, 2005 lukket kasse er en kasse med hull til en (?) 12", kassa er altså tett...
BJ Skrevet Juni 12, 2005 Skrevet Juni 12, 2005 ja, forstår såpass. Det jeg heller lurte på er hvordan en lukket kasse er i forhold til en ikke lukket kasse. Det må jo være en grunn til at noen er tette/ikke tette.
Erik E30 Einum Skrevet Juni 12, 2005 Skrevet Juni 12, 2005 Flyttet denne. Kjøp og salg inkluderer stereo. Bilstereo-kategorien er for spørsmål omkring emnet.
BJ Skrevet Juni 13, 2005 Skrevet Juni 13, 2005 han svarer ikke på akkurat denne posten, så det virker som om han ikke er intressert å selge lenger
Gunnar Skrevet Juni 13, 2005 Skrevet Juni 13, 2005 han svarer ikke på akkurat denne posten, så det virker som om han ikke er intressert å selge lenger Det har sikkert sine årsaker at det står "send melding til " i innlegget til Jarle... ja, forstår såpass. Det jeg heller lurte på er hvordan en lukket kasse er i forhold til en ikke lukket kasse. Det må jo være en grunn til at noen er tette/ikke tette. Her er en oversikt over de forskjellige typene: http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=33&ids=artID
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Skrevet Juni 14, 2005 hehe... jeg skal ta bilder ikveld så dere får kikka på den! rekker ikke sjekke så mye her inne, har som sagt et prosjekt på gang og er i verkstedet og sveiser hver kveld, så derfor skrev jeg, send en mld til 98681170, skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå