Gå til innhold

Hva kan være feilen?


Bimmer for life
 Share

Anbefalte innlegg

på litt eldre biler er en føler som ikke er helt bra en vanlig grunn hvis det kommer og går sånn..

wæææ :\ når en 2001 modell blir referert til "en litt eldre modell" så er min olds mobile :\ :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..refererer ikke til Den som gammel da vettu :lol:

tenker på blandt annet en E36 jeg hadde tidligere hvor enkelte lamper lyste innimellom sånn..da var det enten en eller flere følere som ikke var helt samarbeidsvillig.. 2001 mod er Ganske nytt i mine øyne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, det kan være en av de fire sensorene som ligger på hjulene (skivene) som er grunnen, mest sannsynlig. Disse blir litt slitt og hvis en av de ikke klarer å følge med slår denne lampa seg på. Diagnose kan si hvilken føler dette er, og du kan bytte den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat hatt dette problemet på min E-39, det er ganske "vanlig" problem på disse bilen....

Har hatt den på lokale verksetedet i !!!2 UKER!!! de skiftet denne føleren to ganger, men fortsatt indikerte feilsøkingsverktøyet at denne sensoren var gåen.

Så fikk jeg time hos bilsallongen i Skien og de fikset dette på en time :wink::roll:

Men sensoren kosta vel 2500 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...