Sveinar Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 nei, nå er det snart top gear, lett å glemme... (00:30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 når du lager en sånn tråd er det kanskje greit å ta med hvem kanal det er på også ? NRK2? hmm prøver det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 nrk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 hehe, fant ut det *tittepå* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 takk for at du minte meg på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 når du lager en sånn tråd er det kanskje greit å ta med hvem kanal det er på også ? NRK2? hmm prøver det jeg Jeg undrer stadig vekk på hvor dagens unge lærer at det heter 'hvem kanal'. Jeg pleier ikke å henge meg opp i skrivefeil, men ser at noen konsekvent skriver 'hvem bil' osv.. Er det slang, eller hva er greia ? I mitt språkøre er det DEFCON 3 hver gang jeg hører dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Hvem kanal skjærer i ørene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 hehe, hvilke kanal da, er det bedre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 hvilken kanal er bedre ja, ikke hvilke kanal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Men hvorfor sender de bare 25 min. Episodene er jo orginalt 59 min.... Jeg synes de orginale episodene er bedre... Men men, alt er jo bedre enn autofil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Hvem kanal skjærer i ørene mine Enig med deg/dere der. Får helt angst av å høre folk som sier at de skal "schøre en tur" også... Det heter KJØRE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Men hvorfor sender de bare 25 min. Episodene er jo orginalt 59 min.... Jeg synes de orginale episodene er bedre...Men men, alt er jo bedre enn autofil.. De originale episodene inneholder jo en del ekstra intern-britisk prat og mobbing av den britiske samferdselsministeren osv. som vel ikke er så relevant for ikke-britiske seere. Og så har de jo "b/c-kjendis in a reasonably priced car". Men det er jo ikke værre enn at man kan laste ned episodene hvis man vil ha alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 hvor kan man laste ned episodene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 hvor kan man laste ned episodene? Ved bruk av DC++ f.eks skulle det være lett å finne de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 dc++ er så ustabilt. plutselig så parter han du laster ned fra. Bah. ingen som vet om noen xs da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå