Espen M33 Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Denne falt jeg for med en gang . Kun å sette på M-tech2 spoileren bak så hadde den vært perfekt! Link til annonse på mobile.de MK Motorsport 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Delikat farge, men tror den hadde vært penere med shadowline! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Delikat farge, men tror den hadde vært penere med shadowline! Jo jo, pirk pirk.... Men det er jo den enkleste sak i verden da. Men jeg hadde nok latt chrommen være i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 nydelig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Jeg har så lyst på en E30!.... får finne meg en til neste år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 detta var faktisk en hartge stayla gammel type e30 d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 pen bil ja!!! men enig at den kunne enda bedre i shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Delikat farge, men tror den hadde vært penere med shadowline! hmmm hva er shadowline ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 E 30 Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Delikat farge, men tror den hadde vært penere med shadowline! hmmm hva er shadowline ? De er sorte lister om eg ikkje tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 ...fin, men er den ikkje litt gamal etter kvart den E30...har gått litt ut på dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 e30 kommer aldri til å gå ut på dato:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Delikat farge, men tror den hadde vært penere med shadowline! hmmm hva er shadowline ? De er sorte lister om eg ikkje tar feil. Sorte lister langs vinduene og sorte nyrer i grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 Delikat farge, men tror den hadde vært penere med shadowline! hmmm hva er shadowline ? De er sorte lister om eg ikkje tar feil. Sorte lister langs vinduene og sorte nyrer i grillen Det stemmer bare halvveis. BMW har ALDRI levert E30 med sorte nyrer. Shadowline består vanligvis av sorte lister rundt vinduer og hellakkerte støtfangere. Det fantes også en "halvveis-shadowline" der listen under vinduene var i chrom, mens resten var sort. Og til deg som påstår at E30 er gått ut på dato: Glem det! E30 er og blir BMW`s mest vellykkede bil. Og godt holdte E30èr kommer bare til å stige i pris framover. Noe jeg ikke tror kommer til å skje med E36 og E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Delikat farge, men tror den hadde vært penere med shadowline! hmmm hva er shadowline ? De er sorte lister om eg ikkje tar feil. Sorte lister langs vinduene og sorte nyrer i grillen Det stemmer bare halvveis. BMW har ALDRI levert E30 med sorte nyrer. Shadowline består vanligvis av sorte lister rundt vinduer og hellakkerte støtfangere. Det fantes også en "halvveis-shadowline" der listen under vinduene var i chrom, mens resten var sort. Og til deg som påstår at E30 er gått ut på dato: Glem det! E30 er og blir BMW`s mest vellykkede bil. Og godt holdte E30èr kommer bare til å stige i pris framover. Noe jeg ikke tror kommer til å skje med E36 og E46 Helt enig. "Alle" har jo liksom E36, og det er produsert mange fler av dem. Husker ikke tallene i hodet.. E30 er gud, med tiden blir en vanlig bra velholdt 3 serie stige opp i M3 klassen ( og M3'n vil også stige proposjonalt). E30, 6 er under panseret og M-tech II = Den ultimate BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå