up Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Er det noen som har liggende en kasettspiller for BUSINESS RDS E39 ? Siden min er deffekt kunne tenke meg å kjøpe en for en anstendig pris til jeg får meg en CD spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Jøss trodde ikke noen skulle spørre etter en slik Jeg har en liggende . Den stod i bilen min da jeg kjøpte den, men jeg har aldri prøvd den. Du kan sikkert få den til en anstendig pris, hvordan høres 400 kr ut? Hvis det skulle vise seg at den ikke fungerer så får du selvfølgelig pengene tilbake. Send meg gjerne en e-post på ingar.kure@chello.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 PS 400 er i alle fall ein anstendig pris...med funksjonsgaranti...løp og kjøp! ...ellers så er det sikkert eit par eksemplar på Tekniskmuseum..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå