Kenzuke Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Overskrifta sier vel det meste. Er det skadelig for motoren å kjøre om den bare går på 5 sylindre, istedenfor 6? Problemet er der fordi den har falskluft på det ene sylinderet ... Takker for svar! PS. Har en anelse om at det ikke er helt bra, derfor står bilen i ro i skrivende stund. har ikke service før den 23. :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Ble anbefalt å dra av ledningen til dysene på sylindrene som ikke fungerte om jeg skulle kjøre min rundt på fire (av seks). Kjørte den nok en 15-20 minutter på fire uten å gjøre det, ble ikke noe verre, men bra er det neppe.. Hva mener du med falsk luft på den ene sylinderen? Toppakningen som er røket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 min bil ristet noe voldsomt når motoren kun gikk på 5, var ikkje kompresjon på den ene sylinderen, var ikkje behagelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Ringte til to bmw-forhandlere . å fikk vite at det ikke var lurt. Hovedsaklig fordi det ene sylinderet fikk forskjellig temp. ifra de andre, å fordi det kom bensin inni sylinderet når det ikke skulle. Har vel også kjørt ca 15 - 20min Med min på bare 4-5 sylindere. Er jo dritkjedelig at jeg ikke har verkstedtime på min før den 23. !!! Det er falskluft som kommer inn fra innsprøytningsdysa til et ene sylinderet. En liten gummiring som er sprukket / morknet. Dette var ihvertfall beskjeden jeg fikk ifra NAF. . . Edit: skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 min bil ristet noe voldsomt når motoren kun gikk på 5, var ikkje kompresjon på den ene sylinderen, var ikkje behagelig.... Samme her! Den vibrerer voldsomt å nøkker ganske jævli når man kjører. Helt unødvendig å kjøre da egentlig. Får bare dårlig samvittighet Derfor står den i ro ... Fyfaen det er traasi å kjøre subaru stasjonsvogn når man er vant med en lav, stiv å behagelig bmw ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå