SteffenK Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Noen som har peiling på hva man må ut med for m5 motor i grei stand i sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Driver akkurat å undersøker det samme Ringte i forrige uke til en kar i Norrkjøping i Sverige. Han skulle ha 18 000 SEK for 3,8L (S38B38) M5 motor komplett med ledningsnett, men hadde rast girkasse og litt av svinghjulet var skadet, så jeg ga faen. Har sitti en god del å leita i både Sverige og Danmark Her er en link til en motor som selges: http://www.autopower.se/?oppna=/powerbo ... ?id=164330 Må regne med 15 - 50k alt etter stand Jeg skal prøve å fingra mine i en 99 modell M5 motor. 3,8L, 24v, 400hk manuell kasse og FULL POWER Da er du kar ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hehe, da er du kar! Ja, det var noe rundt 20k jeg hadde regnet med. Får vell kanskje begynne å følge med på den siden der jeg også.. Det er noe alà autodb eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Hehe, da er du kar! Ja, det var noe rundt 20k jeg hadde regnet med. Får vell kanskje begynne å følge med på den siden der jeg også.. Det er noe alà autodb eller? Tja...litt annet oppsett på siden, men ligger mye bra deler der, til hyggelige priser Men siden er SVENSK da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg skal prøve å fingra mine i en 99 modell M5 motor. 3,8L, 24v, 400hk manuell kasse og FULL POWER Da er du kar ; Eh, hæ? '99 M5-motor med 400hk er en 5-liters V8... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Ops Sant som du sier ja, merka meg ikke at det var en V8. Pokker også Skal prøve å finne en ///M rekke sekser med mest mulig effekt orginalt Da blir det en 95 mod. M5 motor mer riktig 340hk Studerer man ting for mye så blir man litt satt ut til slutt ja Huff, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå