Kenneth BMW Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Hei jeg har polert bimmern min, og det er skjoller som irriterer meg. Hva skal jeg bruke for å få de bort? Hva med vaske voks eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 det går ikke vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 Slutt å tull da Det må da være noe som kan gjøres?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg har 2003 modell....og nettopp polert den...får ikke sjollene vekk, denne diskusjonen har vært oppe før... det går ikke Kjør og parker der det bare er skygge så slepper du å se den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 hehe ja det er jo en letvint løsning. jeg skal se hva som kan gjører, jeg vil ikke ha det slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 skjønner deg godt...! Jeg vet ikke hva mere som kan gjøres Lykke til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Få tak i noen som er flinke til og polere og få di til og gå over bilen en gang til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Må polere ordentlig da vettu gutten min hehe...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Prøv litt forsiktig med Paint Renovator fra Autoglym, den tar skjoller og matte områder meget bra. Gå over flere ganger med Polish fra Autoglym etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg polerte med maskin, og det skal jeg aldri gjøre igjen Det er Auto Glym produkter jeg bruker. Jeg har Extra Gloss Protection som jeg skal prøve å bruke, kansje skjollene forsvinner da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 Må polere ordentlig da vettu gutten min hehe...... HEHE jeg brukte 6 timer på den. Jeg har polert biler før, men trur årsaken til dette er at jeg brukte maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Extra Gloss Protection gir en uuuuuuber nice glans og finish!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 prøv med noe rubbing greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 var det fukt på bilen da du påførte middelet da? har vært borti det eg og, eg polerte hardt og lenge, og da gjekk det vekk til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå