Sperre Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Heihei, bare lurte på hvor man skal kjøre for å komme til Sharif Dekksenter ? Bor på Notodden så jeg kjører strekningen kongsberg-drammen-oslo og så ? Skal få ny felg pga bobler i chromlakken, tjoho hehe alt gratis er penger spart Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Heihei, bare lurte på hvor man skal kjøre for å komme til Sharif Dekksenter ? Bor på Notodden så jeg kjører strekningen kongsberg-drammen-oslo og så ?Skal få ny felg pga bobler i chromlakken, tjoho hehe alt gratis er penger spart Takk for svar kjør E6 mot gardermoen. ta av mot berger industri område.. første rundkjøring til venstre og følg veien.. ligger på venstre side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 Takk skal du ha, har jo vert der før, men meg å huske ting er ganske håpløst... Men takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 No problemo.. Ekke langt unna meg så har vært der noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå