Tweety bimma Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Har en dynamo som overlader,går ut i fra at det bare er spennings regulatoeren men fikk et tips om at diodene kunne ha gått føyka også. men etter hva jeg har skjønt så ska diodene bare sørge for at dynamoen ikke "tapper" strøm..... og det har jeg ikke hatt problemer med. så greia er at jeg ville tro det holdt å bare bytte spennings regulator? takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 bytt spennings regulatoren så ser du. Tenker det holder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 bare litt kjipt hvis diodene også har godt,da gikk de penga ut av vinduet men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Da stikker du ned på hoggeren og kjøper en ny,og setter på den nye spennings regulatoren.Uansett så er ikke den regulatoren så dyr at du blir blakk av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Enig med Propan;-) bytt spennings regulator og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå