BimmerKing Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 GOOOOOOD parkering??? Håndbrekk er en fin ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 hehehehe, skal ikkje le så høyt, glemte håndbrekket på min , det resulterte i en regning på 6000 til ett ford verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Er det ikke en slik budbil fra det derre Box firmaet da? Har opplevd selv å løpe etter budbil i fart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 ..det var ein "box delivery"....kanskje det var der "boxen" skulle leverast?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Tihi!! Den var jo litt gøy da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 he he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Brekket er viktig og det har kompisen min lært seg, vi var en gruppe med masse vennner som dro oppti svartskog ved mortensrud området, der langt inni skauen er det et veldig skummelt hus, skikkelig gammelt og det er ingen som bor der, hadde med 2biler, bilen til den ene kompisen min sto bak, også begynner vi å gå langt innover og utforske litt med lommelykter osv, så var det noen andre av kompisa våre som hadde gjemt seg inni huset bare for å skremme oss, så plustelig kommer det en lyd inne fra huset og kompisen spurter vettskremt bort derifra til bilen, vi løper etter han, jeg legger merke til at bilen hans ikke står der, jeg sier til han hvor faen er bilen din, alle blir sjokkerte, dem tenker hvor i helvete ble det av bilen, jeg hadde en heftig maglite, så jeg begynner å lyse rundt oss, og der langtttttt nede sto den på gresset, så vi løp ned dit og fikk ut bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 he he man må vel bli temmelig fortvila når man finner igjen bilen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 har ikke kjørt med håndbrekk siden januar jeg.. snart fikse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Tror jeg hadde skyldt på sliti brekk wirer der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå