bmwdude_1 Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Noen som vet om det er ferdig opplagt ledninger til å montere grøftlys? Eller må det legges opp ledningsnett? Ps:Til E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Noen som vet om det er ferdig opplagt ledningertil å montere grøftlys? Eller må det legges opp ledningsnett? Ps:Til E34 kanskje litt feil forum? Ligger vel ledninger klart, men du må ha grøftelys, grøftelys bryter og rele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 kan være at du må kjøpe en liten stump fra kontakten til grøftlysa,måtte det til min ihvertfalll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 På mine, var det lagt opp rett onder hovedlysa, de endte i en gul kontakt. Når jeg kjøpte grøftelys i komplett kit, så var ledningene fra lysa og opp til hovedlysa med... Plug And Play.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 ja det er vel sån det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå