styggen82 Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Hei Jeg skal sette i en M30 3.2l motor i min 87 mod 318I. Er det noen som vet hvilken mellom aksling som passer?? Eller må jeg kappe og sveise den jeg har...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 kappe og sveise den du har? da bør du være jævlig flink å kappe å sveise da.. skal ikke mye til før det blir ubalanse og den begynner og vibrere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 det fungerer å kappe og sveise, det beste er å spenne akselen fast og kutte den med fastmontert sirkelsag med blad beregnet for metall, så sveiser du den skikkelig og så sender du den på avbalansering hos kardangservice eller annet firma som driver med dette! en jeg kjenner gjorde dette! det blei helt strøkent! betalte 500kr for avbalansering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 jeg bruker og spenne den opp i dreiebenk og dreie av fronten i gamlesveisen og dreie den av til ønsket lenge og dreie styringer så den blir rett. og sviese gost og pent.. funker som bare d. kjørte 450 hk på den sveisen uten problem og jeg avbalanserte den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 jeg bruker og spenne den opp i dreiebenk og dreie av fronten i gamlesveisen og dreie den av til ønsket lenge og dreie styringer så den blir rett. og sviese gost og pent.. funker som bare d. kjørte 450 hk på den sveisen uten problem og jeg avbalanserte den ikke. Ok takker og bukker men du vet ikke om det er mulig å komme utenom sveising? skal i første omgang bruke 318 diff, men er det noe annet som passer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 må nok korte den inn uansett ja. d er bare slik d er desverre. helge vik selger kanskje ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 stakkars 318 diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 stakkars 318 diff. De er nok overdimensjonert så det holder i lange baner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 stakkars 318 diff. De er nok overdimensjonert så det holder i lange baner! Nå er akslingen kappet og sveiset og det var null kast i den!!! tok ca to timer på hele operasjonen..... Bilen spant forresten som et helvete:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Har du bilder og slikt av denne bilen din eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 Har du bilder og slikt av denne bilen din eller Ja det kommer etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå