Gå til innhold

318 E30 med 3.2l m30 motor


styggen82
 Share

Anbefalte innlegg

det fungerer å kappe og sveise, det beste er å spenne akselen fast og kutte den med fastmontert sirkelsag med blad beregnet for metall, så sveiser du den skikkelig og så sender du den på avbalansering hos kardangservice eller annet firma som driver med dette! en jeg kjenner gjorde dette! det blei helt strøkent! betalte 500kr for avbalansering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker og spenne den opp i dreiebenk og dreie av fronten i gamlesveisen og dreie den av til ønsket lenge og dreie styringer så den blir rett. og sviese gost og pent.. funker som bare d. kjørte 450 hk på den sveisen uten problem og jeg avbalanserte den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker og spenne den opp i dreiebenk og dreie av fronten i gamlesveisen og dreie den av til ønsket lenge og dreie styringer så den blir rett. og sviese gost og pent.. funker som bare d. kjørte 450 hk på den sveisen uten problem og jeg avbalanserte den ikke.

Ok takker og bukker :D men du vet ikke om det er mulig å komme utenom sveising? skal i første omgang bruke 318 diff, men er det noe annet som passer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...