BMW525i Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Nå har jeg kjøpt med videokamera, og lurer på hvilken programvare som er best å redigere video med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Vet ikke om så mange, men har brukt Windows movie maker et par ganger... For meg som amatør så virket det som et greit program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Pinnacle Studio 9 anbefales for nybegynneren og for den viderekomne så kan Adobe Premiere anbefales.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Pinnacle Studio anbefales, veldig kraftig Editor med tanke på hvor enkel den er i bruk. Litt opplæring/tilvenning må du forberede deg på men det skal gå fort. MovieMaker som du finner i XP er samtidig veldig enkel å bruke, også veldig enkelt å bestemme endelig filstørrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 ...er du fersk?? Bytt hele driten til Mac, og bruk det fantastiske iMovie som føl med!! Genialt program...parkerar Pinnacle!!! + at du får med alt det andre som er så genialt med Mac vs PC m/Windows!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Avid Xpress Pro er ett meget bra program. Men det er vel til litt mer drevene tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Adobe After Effects og Premiere er det beste jeg har brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 når det gjelder bilde/video edit, så er det KUN to produkter som gjelder (for meg da) Adobe Premiere Photoshop :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå