Gå til innhold

Styling!!

Bmwturbo
 Share

Anbefalte innlegg

Kontakt Gunnar (administrator) så blir det nok en løsning skal du se :D

Ellers synes jeg Styling-Tech burde fått "fikset" siden sin. Kanskje de ikke baserer seg på netthandel, men tror en del av kundene kunne tenkt seg en bedre sider med skikkelige priser etc.

Er litt enig med deg der.... har sett ut litt på nettsiden deres, for så å handle over tlf.... er veldig, VELDIG bra service og hjelp å fa der ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers synes jeg Styling-Tech burde fått "fikset" siden sin. Kanskje de ikke baserer seg på netthandel, men tror en del av kundene kunne tenkt seg en bedre sider med skikkelige priser etc.

Svein Erik er smertelig klar over dette, jeg minner han på det innimellom, men jeg tror rett og slett ikke han finner tid til å oppdatere skikkelig.. :? Hvis han ikke sitter i telefonen og tar imot bestillinger og svarer på spørsmål, så driver han å gjør klar leveringer/sendinger eller legger om dekk..han får hjelp med dette av kompiser av og til, men da har han alltid noe annet å ta seg til.. Når han ikke sover, er han på jobb..og siden det er kun han som har full og hel oversikt over hva han har og/eller kan skaffe, så er han nødt til å oppdatere sidene selv..

hmm. har sett på siden før, men virker som om de kanskje ikke har noe ny styling. al a styling til E60, E63, E65, E90, E87 etc. er liksom bare til E36, E39, E38, E46 og ikke noe nyere desverre.!

ellers er jeg enig med de to som har skrevet før meg!

Han har nok styling til nyere biler også ja, men de har ikke kommet med på nettsidene nei.. Men alt som står i Riegerkatalogen og FK-katalogen har han eller kan han skaffe, og han skaffer også fra mange andre leverandører..(Seidl, Hamann, Huthmann, Wings West, Veilside m.fl.)

Det beste er nok å ringe/sende mail for alle forespørsler..savner du noe på nettsidene så ring og spør..han kan sikkert skaffe (spesielt hvis det er til BMW). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...