///stian Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Sånn den 31.mai klarte jeg å smadre med en traktor.. Kjørte moped hadde ca 30-40 kmh, brakk lårbeine å må gå på krykker i 10-12 uker.. Sommeren skal bli fin Skal slenge ut noen bilder av vrake.. Hva er adr til den siden man kan legge ut bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Huffda... Det hørtes ikke deilig ut... Blir nok en kjip ferie på deg da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Triste greier men man må vel prøve å se det "positive" i det med tanke på at det kunne gått verre.. God bedring og sommerferie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 Ja jeg har hatt englevakt sier folka som har greie på dette.. ble 11 lange dager på sykehus, men skal si det var godt å komme hjem i sin egen seng igjen.. Hvor laster man opp bilder? TIL ALLE SOM KJØRER MC HER INNE OG KJENNER NOEN SOM KJØRER: BRUK HANSKER, IKKE ET SÅR HADDE JEG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Ja jeg har hatt englevakt sier folka som har greie på dette.. ble 11 lange dager på sykehus, men skal si det var godt å komme hjem i sin egen seng igjen.. Hvor laster man opp bilder?TIL ALLE SOM KJØRER MC HER INNE OG KJENNER NOEN SOM KJØRER: BRUK HANSKER, IKKE ET SÅR HADDE JEG! Fingrene fungerer greit ja ser det ut til.. Bilder kan du laste opp her i forumet! Bare Bruk Img tasten det.. (I skriv et svar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 men jeg må ha en adr på bilden først da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Last opp: http://www.demptd.net/upload/ Bra det gikk bra med deg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 Litt dårlige bilder p.g.a tatt med mobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 bra knust den knallerten dær jah, flaks at du ikkje fikk værre skader!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 oi da. bra smassa den ja. offa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Hmmm... Bra smadra den ja.. Er det en Aprilia Sr50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 tror d er en scooter jeg ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 tror d er en scooter jeg ass. Aprilia Sr50 er en scooter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 ååååå min feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 tenkte på rs jeg vett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå