Runar-CSi Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Jaja folkens da er det endelig Lørdag gitt, idag er det utekonsert på Løkta i Molde(Løkta er et utested som ligger helt nederst på kaia i molde rett attme gjestehavna og Molde stadion) og det er Hellbillies som spiller! Siden denne konserten befinner seg rett ved sjøen så har vi for anledningen startet opp "flåta" vår som vi bygde her en vinter, den er ganske unik med sin 25hk mercury, stor grill og dass med skråtak. Denne har vi plasert 10 meter utafor kaia ved Løkta og der skal vi tilbringe kvelden med pils og grilling! Altså en gratis utekonsert for oss! Så til alle sammen så vil jeg bare si SKKKKKKKKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLL i det jeg suser ut døra her hjemme... Ha en fin fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Du får legge ut et bilde av den hvis den enda er hel i morgen... God fest og fot`si task... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 ja ja. bare ikke spør meg om jeg vil være med :( he he. dama mi er der og jeg passer ungene hjemme aleine. og nå sover de endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 hei hei nå er det party!! vi skal på Færderseilasen i Horten. kjempe fest der masse båter iallefall 250 stykker.( seilbåter) Konserter og grillmat, Mack øl å fine damer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Relativt nylig kommet hjem fra god gammeldags trøndersk plattdans med Ole Ivars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 heeeh, ble kanskje litt mye skåling igår men kult var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 schåll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg kjenner det fortsatt i kropp og sinn etter gårdagen.... :-& enn så lenge det varer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 søndag no!!!!! og snart F1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Det var slitsomt i går. For mye styr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Du får legge ut et bilde av den hvis den enda er hel i morgen... God fest og fot`si task... Har faktisk et bilde av den, som jeg tok en gang ifjor mener jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2005 hehe.... den er så sinnsykt kul ass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 skikkelig go flåte ta ja. må vel slenge meg med en tur jeg og snart... hvar sinnsykt gøy i fjor vertfall. men skulle vært trimma litt he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå