Diesel power Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 http://www.compfused.com/filedl1/12eqnve/FlamesGTI.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Den brant skremmende godt gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 trist syn.. var jo en tøff golf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 ...dette vart i alle fall for mykje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 ooohhhh... må være jævlig å stå hjelpesløs å se på at "edelstenen" brenner opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Hadde vel revet håret av i frustrasjon tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Hvordan blir det med forsikring mot brann når bilen er trimmet? Får man igjen noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 såfremst bilen er godkjent etter trimming så regner jeg med at du får igjen om det blir evt bilbrann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 det kunne jo kanskje hjelpt på å lukke igjen panseret. sånn at brannen hadde fått ein ørliten sjangse til å bli kvelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 jeg vet nå at hadde bilen min starta å brenne hadde jeg neppe stått der å sett på...hadde vært ganske så kjapp å prøvd å fått tak i noe å slukke flammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Det så jo ut til at det var en bedrift av et eller annet slaget (butikk?) på motsatt side av veien, helt sikkert flere store pulverapparater der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå