DotTk Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Hvor får jeg kjøpt billigst blinklys foran og på sidene til E30 i norge? (Hvite/Blanke) Gs skulle ha 320+moms foran og 420+moms på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Hvis "brukt" er aktuelt, så sjekk med en skraphandler? Biltema? BilXtra? Torshov? Disse er jo ikke kjent for super-mega-fantastisk kvalitet, men det er jo bare snakk om noen blinkers! Og de er mest sannsynlig billigst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Sjekk med www.autotrio.no. Der kjøpte jeg til min E46 cab! Vet ikke om di er noe billigere, men ta en telefon. Så finner du det fort ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 Blei stoppa av biltilsynet og politet i lørdan.....:/ Tok meg opp på bukken til biltilsynet. må vise bilen innen 1 mnd. Klaga på sotablink lys og frieksos (bare å gå over med eksos tetning og sette til litt på skruvene. Heile eksos anlegget er 3 uker gammelt.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 frieksos på et 3 uker gammelt eksosanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpiss Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 frieksos på et 3 uker gammelt eksosanlegg? Bli slik når man sett sammen alt uten tetningsmasse, men kun klemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 er det lov å kjøre med hvite blinklys, da mener jeg at selve pæra lyser hvit når du blinker. det var en eller annen som sa til meg at det ikke var lov.=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 er det lov å kjøre med hvite blinklys, da mener jeg at selve pæra lyser hvit når du blinker. det var en eller annen som sa til meg at det ikke var lov.=? Det er ikke lov. må være oransje pærer. (sa så biltilsyn folkene til meg) Noen som har noen meninger om hva som ville ha vært finest foran? Oransje eller hvite blinklys ? Ser att på warsteiner til Kjell Rune hadde oransje når han hadde den og nå er det hvite på den. Synest selv den var finest med oransje blinklys foran Det blir hviteblinklys på siden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 biltema har hvite sideblinklys til e30! hehe.. 198kr tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 er det lov å kjøre med hvite blinklys, da mener jeg at selve pæra lyser hvit når du blinker. det var en eller annen som sa til meg at det ikke var lov.=? Det er ikke lov. må være oransje pærer. (sa så biltilsyn folkene til meg) hmm.... delvis riktig. Det kan være blanke oxo, bare de blinker gult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Hvite er jo helt klart finest! Alt må jo være bedre enn orange ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå