Gå til innhold

FRIFUNNEN!

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

Jacko er en flott fyr, og det varmer hjertet mitt at han ble frifunnet.

Kjøpt & betalt? Ærlig talt, tror du virkelig på det du sier der? Det du sier minner meg om latterlige konspirasjonsteorier som de tror på der borte i statene.

Uansett om han hadde hatt sjangsen til det(Noe han aldri i verden hadde fått) så hadde han ikke benyttet den. Han er ikke slik..

Jeg vet ganske mye om Michael, og mange av tingene han gjør, er merklige. Og grunnen til det er da ikke at han er pedofil, selv om det sikkert oppfattes slik fra utsiden, men fordi at det er veldig uvanlige ting for voksne mennesker å gjøre. Men det betyr ikke at det er galt.

Jackson hadde ikke en bra barndom, og jeg tror at han fortsatt er ett barn inni seg, vil ikke være voksen.Varderfor han bygde seg ett drømmeland for barn, Neverland. Han lever ut barnedommen sin, han liker seg sammen med de yngre vennene sine, men aldri i livet om han har misbrukt dem, det er jo helt på trynet.

Michael Jackson, som det musikalske geniet han er, tror jeg ikke har gjort en flue fortred..

Noe av det værste jeg vet er forresten når slikt som på de to postene før min, blir slengt ut i lufta uten noen form for begrunnelse.. Så jeg vil gjerne høre fra dere to hva dere begrunner innleggene deres med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juryen sa selv etterpå at de måtte legge til side det de TRODDE, og faktisk dømme etter bevisene. Hvordan skal de klare å bevise at han har overgrepet seg på noen så lang tid etterpå?

De VET jo f.eks at han har sovet i samme seng som smågutter i mange måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig å vite om han er skyldig.

det dummeste argumentene er at han ikke er skyldig fordi musikken er bra, det blir usaklig....

snodig type med mye problemer, skal ikkje si sikkert at han er skyldig, men blir og feil å si at han ikkje er det fordi man ikkje tror at han er det...de fleste her inne vet vel for lite...(jeg og så klart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...