Rogern Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 ja nå har jeg slått plena og montert 7.5x16" tsw felger. nå er d lakkering som står for tur, bare skattepengene kunne kommet så jeg kan få kjøpt en kompressor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 huff..skulle vært ut å slått plena jeg å men gidder faen ikke nyte finværet på verandaen med en kald pils,melon og jordbær tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Det blei bra med de felgene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 skulle ønske d var 17",men fikk disse ganske billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 så bra ut den plenen bilen var fin den også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Arbeid først, så blir Gleden størst :D pen plen og pen bil ja er felgene hvite eller er de grå/blanke ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 felga er pulverlakkert hvite ble litt "ballongdekk" med 50 profil,men får bli 45 neste dekkskift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå