Psyfoon Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Vurderer å skaffe meg photoshop å begynne å trikse litt med det Hvilken versjon er nyest, og finnes det ulike utgaver? Hva er å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Har versjon 8.0 CS og er fornøyd med den...Er ganske innviklet og avansert men tar du deg tid og evt. spør mye på bilforumet.net så blir du å få ting til etterhvert...Morsomt og style biler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 finnes oxo oppgradering til CS nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Takk for hjelpen Blir vel mye knoting og "rare" bilder i begynnelsen ja, men regner med å få teken på det etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 øvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Vil vel egentlig anbefale å dra ned fullversjon fra nettet. Det er meningsløst å bruke 7000,- på en fullversjon av Photoshop for en privatperson. Photoshop Elements funker sikkert greit, men har en del færre features. Usikker på prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Tror elements 2.0 ligger på rundt 750kr. Blir vel så jeg laster ned begge versjonene og starter med elements. Så får vi se om jeg kan "avansere" litt etter hver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 helt enig i at det er mer eller mindre meningsløst å skulle betale i dyre dommer for et slikt prog.. Noen vil vel sikkert si at det er en smule "å bryte loven" når man laster ned+cracker..men men..penger spart er penger tjent Og det er nok ganske mange av dem som skaffer seg prog'et på lovlig måte (les: betaler/kjøper) så jeg tror nok ikke Adobe taper så altfor mye.. Da jeg starta med PS så var vel det versjon 7..har ikke brukt det så altfor mye i det siste, men hender jeg sitter og lager no "små-designs" sånn for moro skyld..bilder, mønstre og bakgrunner etc Uten tvil avansert, men som nevnt i de fleste sammenhenger; "øvelse gjør mester" :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Adobe og flere andre store softwareselskaper har helt meningsløs prispolicy når det gjelder hjemmebruk/privatbruk og studenter. Kan ikke fatte og begripe at ikke de fleste nesten gir programmene til skoler og studenter. Lærer man seg først et program på skolen mener jeg det er stor sjanse for at man drar med seg det samme inn i bedriften man senere kommer til å jobbe for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Photoshop Elements funker sikkert greit, men har en del færre features. Usikker på prisen.. Ifølge en som driver med foto og trykking er det fint liten vits i å ha fullversjon som privatperson, det var visst kun når det kom til CMYK, trykkerienes svar på RGB at det var noen praktisk forskjell på de. Jeg har ikke studert de forskjellige versjonene, støtter meg bare til det han sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Photoshop Elements funker sikkert greit, men har en del færre features. Usikker på prisen.. Ifølge en som driver med foto og trykking er det fint liten vits i å ha fullversjon som privatperson, det var visst kun når det kom til CMYK, trykkerienes svar på RGB at det var noen praktisk forskjell på de. Jeg har ikke studert de forskjellige versjonene, støtter meg bare til det han sa. det har han/du nok rett i ja. jobber bare med fullversjonen selv men jeg har så vidt prøvd elements hjemme hos modern, og det funka helt greit det. kan være et greit sted å begynne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå