bmwmann Skrevet Juni 14, 2005 Skrevet Juni 14, 2005 Hei Selger min bmw. Bilen er meget strøken, den har serviceheftet med all historikk. Har hatt 2 eldre eiere (bmw entusitist). Bilen har blitt tatt bra vare på, teknisk og vedlikeholdt. Biler er røykfri, som ny innvendig og vinterdekk medfølges Noen spesifikasjoner: ABS, Airbag, Aircondition, Alarm, Alu. felger, Antispinn, El. just.speil, El. vinduer x 2, ESP, EU-godkjent, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer (STOR), Klima (AC), Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Motorvarmer, Radio/CD, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn ratt, Utetemp., Varmeseter, Metallic, coupe varmer, Stor kjørecomputer..++ Fargen på bilen er boston green. Nydelig farge i mine øyne. har desverre ikke et bra bilde av bilen. Men for å få et bedre innblikk av fargen, trykk her. Noe mer du lurer på? kontakt meg på mail. bmwmann@home.no Bilen befinner seg i Lillestrøm/Akershus
bmwmann Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Skrevet Juni 15, 2005 Det er forresten en Blaupunkt cd-spiller i den.
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 15, 2005 Skrevet Juni 15, 2005 bmwmann skrev: Det er forresten en Blaupunkt cd-spiller i den. Et lite tips bare. Du har en "endre" funskjon på alle innleggene dine. Bruk den, så blir alt så mye ryddigere (sier jeg som kom å rotet det enda mer til )
bmwmann Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Skrevet Juni 28, 2005 Hvis noen vil, kan jeg vise den frem i akershus området. Bare send en mld
Patrick B Skrevet Juni 28, 2005 Skrevet Juni 28, 2005 bmwmann skrev: HeiSelger min bmw. Bilen er meget strøken, den har serviceheftet med all historikk. Har hatt 2 eldre eiere (bmw entusitist). Bilen har blitt tatt bra vare på, teknisk og vedlikeholdt. Biler er røykfri, som ny innvendig og vinterdekk medfølges Noen spesifikasjoner: ABS, Airbag, Aircondition, Alarm, Alu. felger, Antispinn, El. just.speil, El. vinduer x 2, ESP, EU-godkjent, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer (STOR), Klima (AC), Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Motorvarmer, Radio/CD, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn ratt, Utetemp., Varmeseter, Metallic, coupe varmer, Stor kjørecomputer..++ Fargen på bilen er boston green. Nydelig farge i mine øyne. har desverre ikke et bra bilde av bilen. Men for å få et bedre innblikk av fargen, trykk her. Noe mer du lurer på? kontakt meg på mail. bmwmann@home.no Bilen befinner seg i Lillestrøm/Akershus Coupe eller sedan? Mvh Patrick B
Morten318 Skrevet Juni 28, 2005 Skrevet Juni 28, 2005 Patrick B skrev: Bilen befinner seg i Lillestrøm/Akershus Coupe eller sedan? Mvh Patrick B Topicen er "1997 BMW 318i E36 Sedan - Selges"
Patrick B Skrevet Juni 29, 2005 Skrevet Juni 29, 2005 jonr skrev: bilen på bilde har 4 dører værtfall, dvs sedan Ja takk! Vet forskjell på sedan/coupe, men så i ettertid at det sto sedan, og det kom ikke noe bilder da jeg skrev det! Patrick B
BMW_JP Skrevet Juni 29, 2005 Skrevet Juni 29, 2005 Hvorfor ikke legge ut pris, km stand, EU ok?, vegavgift osv? så slipper man å ta kontakt forgjeves...
bmwmann Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Skrevet Juli 4, 2005 KM: 132000 EU: Betalt Veiavgift: Betalt Pris: 110k Dette er sedan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå