Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Selger min bmw.

Bilen er meget strøken, den har serviceheftet med all historikk. Har hatt 2 eldre eiere (bmw entusitist). Bilen har blitt tatt bra vare på, teknisk og vedlikeholdt. Biler er røykfri, som ny innvendig og vinterdekk medfølges

Noen spesifikasjoner:

ABS, Airbag, Aircondition, Alarm, Alu. felger, Antispinn, El. just.speil, El. vinduer x 2, ESP, EU-godkjent, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer (STOR), Klima (AC), Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Motorvarmer, Radio/CD, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn ratt, Utetemp., Varmeseter, Metallic, coupe varmer, Stor kjørecomputer..++

Fargen på bilen er boston green. Nydelig farge i mine øyne. har desverre ikke et bra bilde av bilen. Men for å få et bedre innblikk av fargen, trykk her.

Noe mer du lurer på?

kontakt meg på mail.

bmwmann@home.no

13060766239-bilde1-untitled-1-large.jpg

Bilen befinner seg i Lillestrøm/Akershus

• 2 weeks later...
Skrevet
  bmwmann skrev:
Hei

Selger min bmw.

Bilen er meget strøken, den har serviceheftet med all historikk. Har hatt 2 eldre eiere (bmw entusitist). Bilen har blitt tatt bra vare på, teknisk og vedlikeholdt. Biler er røykfri, som ny innvendig og vinterdekk medfølges

Noen spesifikasjoner:

ABS, Airbag, Aircondition, Alarm, Alu. felger, Antispinn, El. just.speil, El. vinduer x 2, ESP, EU-godkjent, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer (STOR), Klima (AC), Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Motorvarmer, Radio/CD, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn ratt, Utetemp., Varmeseter, Metallic, coupe varmer, Stor kjørecomputer..++

Fargen på bilen er boston green. Nydelig farge i mine øyne. har desverre ikke et bra bilde av bilen. Men for å få et bedre innblikk av fargen, trykk her.

Noe mer du lurer på?

kontakt meg på mail.

bmwmann@home.no

13060766239-bilde1-untitled-1-large.jpg

Coupe eller sedan?

Mvh

Patrick B

Skrevet
  Patrick B skrev:

Coupe eller sedan?

Mvh

Patrick B

Topicen er "1997 BMW 318i E36 Sedan - Selges"

Skrevet
  jonr skrev:
bilen på bilde har 4 dører værtfall, dvs sedan

Ja takk!

Vet forskjell på sedan/coupe, men så i ettertid at det sto sedan, og det kom ikke noe bilder da jeg skrev det!

Patrick B

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...