johjoa Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Ja... forje helg var det sommertreff på ACR på Mo i Rana... første gang jeg har vært der men så jeg dro for og se denne gangen... vi får se... kanskje jeg kjøre på bana neste gang Noen smake biter fra helgens arrangemant. Dette må jo være grunnen til at folk kom på Sommertreffet Hvis det er sånne biler man får låne på Hertz så skal jeg begynne og leie der Dette må være den villeste BMW'n jeg har sett i RL, en 330Ci Kompressor... aldrig hørt noe så rått... *sikle* MR2 in acton... den kamelon lakkerte MR2 er bare helt vill!¨ Det kan vel ikke være sommertreff uten en 850... Det må jo være raskeste bil på bana... Lotus Espirit Hvis noen har lyst til og bla gjennom bildene jeg har tatt fra Vol. en av Sommertreff så får er det bare og klikke seg inn på www.johjoa.com --> Gallery på menylinjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 ...masse fint her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Mye pent å se Regner med jeg kommer til neste treff. Hørte forresten det var mye kontroller på veiene...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Nydelig den derre 330Ci`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå