Kenzuke Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Dette er vel bortimot det værste av alle sykkeltryn jeg har sett på film! Stakkars fyr ... http://www.big-boys.com/articles/heyguys.html Edit: Denne er f*** ikke mye bedre http://www.big-boys.com/articles/forestcrash.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 HAHAHAHAHAHAHAH!!! Det ser så SYKT vondt ut!!!! Dumme folk ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Hehe.. Flirte godt på jobben her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 hehehe jeg har ingen medfølelse for sånne idioter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Au, au, au!!! såg jævli ut!!! Idioter!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 En i klassen min prøvde på et stunt i vår en gang. Bare at d var på scooter (av alle ting). å han brakk begge handleddene og slo en skulder ut av ledd Tilpass for han når han prøver på noe sånt.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 oj oj,.. ikke digg det der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Er gal jeg å men, den der var litt for syk for meg nøtteknekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 au, au, au.....så ikke godt ut det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel øigaren Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 huff da. godt det ikke var meg sier nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Var jo ganske engasjerende han som filmet på det andre klippet.. Hehe. Var liksom bare såvidt han monotomt sa "Shit".. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Hehehehe, er så evig bra! Ler bestandig når jeg ser slike ting Bra at noen folk er teite nok, så vi får underholdning og en god latter av dem og stuntet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 og jeg får ikke noe bilde som altid. faen ass..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Huff huff. Det så ikke godt ut. Tro om han brakk noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå