egil_andre Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 hei Jeg har akkurat kjøpt en e39 523ia Biltilsynhelvetene har stoppet forige eier og gitt mangel lapp på felgene som er nyinnkjøpt for 2 mnd siden. Felgene er 8x18 foran med 235/40.18 og bak 265/40.18 innpress 13 foran og 25 bak er det mulig å finne tüv papirer på nett for å få godkjenne noe slikt??? ADMINEDIT: Flyttet dette til egen tråd, da det ikke hadde noe som helst med godkjenning av turbo i E30 å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Hmm, er vel sikkert det at du har forskjellige dekkbredde på dekkene framme og bak de har ''klikka'' på. Men TRODDE da at d ikke skulle være noe problem å få dette lovlig reistrert på en E39. Muligens du må til Bmw å få et skriv som sier at du kan ha forskjellig dekkbredde foran og bak på bilen din?? Har vært borti noe sånnt dekk greier før på Bmw(står i mitt vognkort at jeg må ha 89 i loadindex på E30'en min, noe som er alt for høyt.) Da mente biltilsynet at jeg måtte til Bmw for å få de til å skrive ut et ''papir'' som jeg måtte ha med meg i bilen som sa at jeg kunne ha dekk med f.eks 83 i loadindex og ikke nødvendigvis 89. Banalt men, du vet, du bor i norge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå