Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Ettersom jeg nå har smelt bmw`n og er igang med ny bil trenger jeg jo en annen som skal brukes at og fram til jobb, siden toyotan også er smelt så måtte jeg kjøpe ny bil, hehe... har nå kjøpt en 80 modell ford taunus som har gått 102000km, bilen har blitt skifta olje på hver 3000km siden den var ny og har hatt samme eier fra 1980 til i 2002, hehe... skal legge ut noen bilder ikveld! nå blir det sladding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 jeg hater deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 skjønner hehe... tenkte at det var kanskje litt hat å komme hit med en Ford liksom! hehe... forden er kjøpt og det står mellom 2liter OHC med grenrør og doble webere og en 2,8 v6... får se hva jeg velger, men morro blir det! kan ikke straffe istykker en bmw, men ford er greit å straffe litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 får se hva jeg velger, men morro blir det! kan ikke straffe istykker en bmw, men ford er greit å straffe litt En slik Ford Taunus var min første bil og jeg må innrømme at jeg har endel gode minner fra den tiden. Kunne godt tenke meg en slik, etterhvert skjelden bil som et fremtidig prosjekt så,, Please, be gentle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 hehe.. hvis jeg setter skilter på den etter 1 juli, er det da halv årsavgift? noen som vet? Digger den gamle taunusen, slurebil nr 1!! men skal være snill med den ja! Er jo avhenigig av bil så den må leve ut året hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 stemmer, da er det 1400 kr i stedenfor 2800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå