DotTk Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Hva skjer om man har 3 eller 4 dekk som er utslitte (mindre enn 1,6mm). Får man bare bot eller ryker lappen om man bli stoppet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 i skien mister man lappen hvertfall, 1500 i bot pr dekk og her du 3 eller 4 så ryker lappen! Det er jo livsfarlig å kjøre med slitte dekk så jeg skjøner det jo litt, men å miste lappen er jo drøyt uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 En jeg veit om som kjører med slitt dekk. Blei en liten diskusjon om man mister lappen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Si til han at han må bytte fort. Jeg kjørte med ett slitt dekk jævlig lenge, å det ble bare mer å mer slitt pga at paralellstagen(?) var skeiv eller no sånt. Da jeg skulle fikse det på verkstedet så sa han at han ga meg 5mil til før dekket eksploderte. Da stakk det ut jernspisser av dekket Skumle greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Si til han at han må bytte fort. Jeg kjørte med ett slitt dekk jævlig lenge, å det ble bare mer å mer slitt pga at paralellstagen(?) var skeiv eller no sånt. Da jeg skulle fikse det på verkstedet så sa han at han ga meg 5mil til før dekket eksploderte. Da stakk det ut jernspisser av dekket Skumle greier.. Jernspisser = Er vel i dette tilfellet corden.. Da har du slitt det ned bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 her er lovverket klart: du får bot for inntil 2 slitte dekk, for 3 eller fleire så mister føraren av bilen lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Si til han at han må bytte fort. Jeg kjørte med ett slitt dekk jævlig lenge, å det ble bare mer å mer slitt pga at paralellstagen(?) var skeiv eller no sånt. Da jeg skulle fikse det på verkstedet så sa han at han ga meg 5mil til før dekket eksploderte. Da stakk det ut jernspisser av dekket Skumle greier.. Jernspisser = Er vel i dette tilfellet corden.. Da har du slitt det ned bra da. Ja det stemmer, cord var det det hette Hadde gått igjennom det ene laget, å begynnt på det andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå