Gå til innhold

spm ang kjøp av dekk

boost
 Share

Anbefalte innlegg

vil helt sikkert tro dette er stk pris ja (pr dekk) men det ser du vel fort hvis du trykker på "kjøp" knappen så kommer det vel opp hva du skal betale. I tilegg må du jo legge til prisen på å få lagt på dekkene på felgene også, dekkbutikkene har en tendens til å "smøre" på litt ekstra for den jobben når du ikke kjøper det fra dem, det er værtfall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo noe kjent der da, dunlop og michelin er jo ganske greie dekk, eller? kommer vel ganske mye an på hvordan man kjører, og hva man prioriterer; komfort, lydnivå, veigrep og/eller en blanding av disse...personlig setter jeg veigrep og lydnivå først :D liker og ha det litt sportslig (hvertfall så nærme jeg kommer med 105 hk ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se litt på merkene så skjønner dere hvorfor prisene er slike. Har dere f.eks. hørt om Roadhog, Nexen, Master Steel, Regal etc?

Ser dere nermere på hva litt mere kjente merker koster, så ligger de kanskje litt under hva de koster i butikk. Men her må dere regne med omlegging og avbalansering i tilegg. Er frakt inkludert f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...