stigef Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Gleder meg som bare det til imorgen!! Da får jeg endelig bilen tilbake fra verksted! Tre laaange uker på verksted! Skal bli godt å sette seg i egen bil! Men dyrt var det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Digg da ! Hva har du gjort da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hadde satt på ny støtfanger fra osbildeler... Og skulle kjøre en lien tur og nyte... Og kom ca 100 meter før registerreima sa et solid takk for seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Såpass, kjipt, sikkert mye penger utav vinduet for det greiene der asså... Men sikkert fint å få bilen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jepps, kostet en del! Totalt ca 15 k... Men får se det positive i det! Lakkeringen av fangeren var ikke så dyr! Faktisk den billigste jeg fant her i Tønsbergområdet! Ga bare 2k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Det er ikke verst det for lakkering av den, åusset du den og grunnet du den selv da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 ...er det reim på E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 ...er det reim på E36? Er kjede på min værtfall kjedelig er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 Nei, de gjorde det som skulle gjøres! Men den ble vel levert ferdig grunnet tror jeg? Men iflg lakkerigsverkstedet hadde prisen vært den samme om de måtte pusse og grunne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 ...er det reim på E36? Ja det er det, 94 mod og nedover eller er jeg som surrer ? Jeg har ihvertfall en 95 mof (registrert sent desember) og der er det registerkjede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 ga 4000 for bakfanger/frontfanger og grill jeg, både svart og diamant sort metalic for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 e36 med m40 motor har reim såvidt jeg vet! Iallefall min bil! 4000 for begge er jo knallpris!! Der jeg hadde fangeren var det faste priser på frontfangere, bakfangere osv.. Men var det flere "småting" som skulle lakkes var det fullt mulig å få en god pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 hvordan fanger har du fått deg da ? du får ta noen bilder når du får igjen bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 hvordan fanger har du fått deg da ? du får ta noen bilder når du får igjen bilen da Ikke for å være pirkete, men heter vel "hvilken fanger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 Tja, hva heter den egentlig? Frontspoiler E36 m3 var det vel den het på nettbutikken til os? Kan godt ta noen bilder, synes den ble fin jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå