Fr4nk Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Skulle hatt skiftet bremserør på høyre side bak på min E36, noen som vet hva det vil komme på hos en BMW forhandler? Røret er nr 5 på dette bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 biltema har pakker med 5 m bremserør, koster 99kr og da trenger du et par nipler så gjør du det selv på ei kveldsbeite! Få en pris på verksted og så kjører du til meg så skal jeg gjøre det for halv pris! hehe... dette klarer du jo selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 Joa, skulle nok klart det. Ser ut som ferdig rør på mekonomen koster 164,- Er bare så pes å måtte skru av tanken(er det ikke?) Måtte jo selvfølgelig skje på full tank og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 Noen som forresten vet om det er vanskelig skru ut bensintanken, evt har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå