mAZE Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Jeg skal handle meg en ny toppakning, en som tåler endel mer krefter. Hvor kan jeg kjøpe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Pianostreng er jo et vanlig triks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 Ja, er jo en mulighet det. Er vel kanskje den billigste løsningen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Hvis ikke ville jeg tatt en telefon til KRB Trading eller Kollevold. Ser Kollevold har stålpakninger til Mitsu Evo til ca. 3300,-. Kan kanskje skaffe til M52 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Pianostreng er jo et vanlig triks... Hva er egentlig dette pianotråd trikset? Har hørt så mye snakk om det men enda ikke forstått hva det er den gjør eller hvor den skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå