Gå til innhold

Da er det helg igjen folkens....

BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det helg igjen. Det betyr i mitt tilfelle at jeg for èn gangs skyld har drosjefri..... :wink: Nå har jeg pakket, og alt er klart for en helg med fisking og (..... :beer: ......) i Eikesdalen :!: Kos dere på Rusdskogen dere som skal dit, og ta masse bilder så vi får se!!! Da drar jeg.... :wave: Snakkes over helgen alle sammen. God helg!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre i kveld tenker jeg, drar til Sharif på mandag veldig tidlig så gidder ikke ha fyllenerver da ass... Dessuten skal søstern min ha fest som hun vist nok hadde bedt hele distriktet (lurt ehh nei).

Så må passe på litt...."den overbeskyttende broren :P"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. dama kastet meg ut på tirsdag pga en fyr hun møtte på acr på sommertreffet forrige helg. så for min del blir det vel å prøve å drikke bort savnet etter henne :cry:

så det var 3 år rett i dass.. helvettes kvinnfolk!!!!!

dagen moral : ikke ta med dama di på biltreff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. har en bedre plan. han er sånn banefunksjonær(eller hva det heter) på acr, så på neste treff tror jeg at jeg må ofre bilen min og kjøre ut i svingen han står i og MEIE HAN RETT NED!!! :evil::evil:

Kjøp deg en skikkelig råtten bil da vett og få tal i noe billig trimming så kjører du litt på han for å så presse han ut i grøfta og banke han helt til han ikke står på bea igjen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange gode ideer hær nå :lol: var å skulle ta han i natt men fant faen ikke kødden. bare så synd at han er så Mye større en meg så det ender vel opp med at jeg får juling :? er vel en tap-tap situsjon for meg uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...