BimmerKing Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Da er det helg igjen. Det betyr i mitt tilfelle at jeg for èn gangs skyld har drosjefri..... Nå har jeg pakket, og alt er klart for en helg med fisking og (..... ......) i Eikesdalen Kos dere på Rusdskogen dere som skal dit, og ta masse bilder så vi får se!!! Da drar jeg.... Snakkes over helgen alle sammen. God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Nu blir det festing. Akkurat ferdig med skolen, pluss at ei god vennine av meg blir 18 år. Party party. God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Yahoo,helg igjen Blir nok skåling ikveld for min del En god helg til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Skal kjøre i kveld tenker jeg, drar til Sharif på mandag veldig tidlig så gidder ikke ha fyllenerver da ass... Dessuten skal søstern min ha fest som hun vist nok hadde bedt hele distriktet (lurt ehh nei). Så må passe på litt...."den overbeskyttende broren :P" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 hmm.. dama kastet meg ut på tirsdag pga en fyr hun møtte på acr på sommertreffet forrige helg. så for min del blir det vel å prøve å drikke bort savnet etter henne så det var 3 år rett i dass.. helvettes kvinnfolk!!!!! dagen moral : ikke ta med dama di på biltreff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Skriv navnet ditt med gråstein på bilen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 hehe.. har en bedre plan. han er sånn banefunksjonær(eller hva det heter) på acr, så på neste treff tror jeg at jeg må ofre bilen min og kjøre ut i svingen han står i og MEIE HAN RETT NED!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 hehe.. har en bedre plan. han er sånn banefunksjonær(eller hva det heter) på acr, så på neste treff tror jeg at jeg må ofre bilen min og kjøre ut i svingen han står i og MEIE HAN RETT NED!!! Kjøp deg en skikkelig råtten bil da vett og få tal i noe billig trimming så kjører du litt på han for å så presse han ut i grøfta og banke han helt til han ikke står på bea igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 mange gode ideer hær nå var å skulle ta han i natt men fant faen ikke kødden. bare så synd at han er så Mye større en meg så det ender vel opp med at jeg får juling er vel en tap-tap situsjon for meg uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Mye bedre å være på jobb i nordsjøen folkens, våkner opp på søndags morgen uten skallebank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå