BalleKnalle Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Aerodynamik-kitet består i stora drag av frontspoiler inklusive grill, bakre spoiler, takvinge, vinge på bakluckan och sidokjolarDen bakre spoilern finns i två olika utföranden: ett med slutröret synligt, och ett annat där slutröret döljs under spoilern i standardmässigt utförande. På tal om slutrör har AC Schnitzer tagit fram en slutljuddämpare, givetvis för fräsigare motorljud. AC Schnitzer har fem olika fälgtyper upp till 22 tum. Den allra värsta fälg- och däckkombinationen är Type II-fälgarna i 10,5x22" inklämda i 265/30-däck fram och 295/25-däck bak. När det gäller interiören nöjer sig inte AC Schnitzer med inlägg och detaljer i aluminium, som många andra tuningföretag. Nej, man har faktiskt tagit fram en egen ratt - fyrekrad, komplett med airbag så klart. Hela tillbehörsserien finns i sortimentet efter sommaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 GENIALE felger da!!! fin bil, kunne godt hatt en sånn ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Utrolig fin den nye 7-serien egentlig. Likte den ikke i begynnelsen, men å blir den bare bedre og bedre. Og med dette stylingkittet blir den jo ikke akkurat mindre rå. Litt senking på den der, så blir den perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 super nice bil da. å Sinnsykt rå felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 Skulle hatt litt senking til ja.... enig der Flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Den bilen er bare helt sjef! noe av det bedre jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 at den ikkje er senket mer er vel for å beholde litt komfort, men med den profilen og slikt så blir det vel mer sport enn komfort stort sett... pen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 pris? hadde vært greit å vite, så jeg vet sånn ca hvor mye jeg minst må håpe på og vinne i lotto M5 er vel rundt ca 1.7mill? er det feil av meg og tippe litt i underkant, ca 1.4-5 mill for denne ac 7'ern ?? uansett en utrolig pen bil! har alltid likt 7-serien jeg..både original, egen stylet og slike firma-stylede versjoner, ac/hartge etc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Fineste 7serien jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå