Gå til innhold

BMW 7 serie facelift fra AC Schnitzer

Anbefalte innlegg

00000007652.gif

00000007654.gif

Aerodynamik-kitet består i stora drag av frontspoiler inklusive grill, bakre spoiler, takvinge, vinge på bakluckan och sidokjolar

Den bakre spoilern finns i två olika utföranden: ett med slutröret synligt, och ett annat där slutröret döljs under spoilern i standardmässigt utförande. På tal om slutrör har AC Schnitzer tagit fram en slutljuddämpare, givetvis för fräsigare motorljud.

AC Schnitzer har fem olika fälgtyper upp till 22 tum. Den allra värsta fälg- och däckkombinationen är Type II-fälgarna i 10,5x22" inklämda i 265/30-däck fram och 295/25-däck bak.

När det gäller interiören nöjer sig inte AC Schnitzer med inlägg och detaljer i aluminium, som många andra tuningföretag. Nej, man har faktiskt tagit fram en egen ratt - fyrekrad, komplett med airbag så klart.

Hela tillbehörsserien finns i sortimentet efter sommaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin den nye 7-serien egentlig. Likte den ikke i begynnelsen, men å blir den bare bedre og bedre. Og med dette stylingkittet blir den jo ikke akkurat mindre rå. Litt senking på den der, så blir den perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris? hadde vært greit å vite, så jeg vet sånn ca hvor mye jeg minst må håpe på og vinne i lotto ;)

M5 er vel rundt ca 1.7mill?

er det feil av meg og tippe litt i underkant, ca 1.4-5 mill for denne ac 7'ern ??

uansett en utrolig pen bil! har alltid likt 7-serien jeg..både original, egen stylet og slike firma-stylede versjoner, ac/hartge etc! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...