Riefarn Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Noen som har bilde av E36 med sveiset bakluke? Åssen blir det evt. med lys til skiltet... er det lov å ikke ha det liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Litt upraktisk å ikke komme inn i bakluken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2005 Litt upraktisk å ikke komme inn i bakluken da? ja, jo sier noe der... tenkte mest på å sveise igjen den "gropa" der skiltet sitter... ikke sveise igjen selve bakluka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 d må du ikke gjøre. flytte skiltet ned i fangeren blir ikke pent. det er golf som driver med d... sto jo en e30 til salgs som hadde gjortd dette og... lite pent mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Har en kompis med en E36 318iS som har gjort det. Spør du meg, så er det råååfint!! Kan ta bilder om ønskelig ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Så en bil i bladet Performance BMW... tror det var en 318. Han hadde sveiset igjen "gropa" til nummerskiltet, og felt skiltet inn i bakfangeren med nye skiltlys. Bilen var sort av farge og jeg må si at det så veldig stilig ut.. Kan være en del arbeid å få det fint... må vel kappe ut hele gropa først for deretter å sette på et stykke som dekker kant til kant, deretter sveise. Så må en jo pusse ned skjøtene osv, sparkle og slipe 40 tusen gang før det blir helt strøkent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Jepp! Er to sånne biler i alta, med sveisa bakluke. Begge ser bra ut bakfra spør du meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Så en E36 i Holland som hadde sveiset igjen gropa og flyttet skiltet ned på bakfangeren, jeg syntest ikke dette var spesielt fint akkurat da men. Men d er vel mest smak og behag da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2005 Har en kompis med en E36 318iS som har gjort det. Spør du meg, så er det råååfint!! Kan ta bilder om ønskelig ... Hadde vært veldig bra om du hadde tatt deg tid til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Bilder bilder bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 Noe sånt..... men er det ikke påbudt med skiltlys? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 synes det var stygt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Noe sånt..... men er det ikke påbudt med skiltlys? eller? Selve luka såg kansje ikke så ille ut... men det var det forferdelig mye annet som gjor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Påbudt med skiltlys ja... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå