Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Litt upraktisk å ikke komme inn i bakluken da? :P

ja, jo sier noe der... tenkte mest på å sveise igjen den "gropa" der skiltet sitter... ikke sveise igjen selve bakluka.. :D

Skrevet

d må du ikke gjøre. flytte skiltet ned i fangeren blir ikke pent. det er golf som driver med d... sto jo en e30 til salgs som hadde gjortd dette og... lite pent mener jeg...

Skrevet

Så en bil i bladet Performance BMW... tror det var en 318. Han hadde sveiset igjen "gropa" til nummerskiltet, og felt skiltet inn i bakfangeren med nye skiltlys. Bilen var sort av farge og jeg må si at det så veldig stilig ut.. :D

Kan være en del arbeid å få det fint... må vel kappe ut hele gropa først for deretter å sette på et stykke som dekker kant til kant, deretter sveise.

Så må en jo pusse ned skjøtene osv, sparkle og slipe 40 tusen gang før det blir helt strøkent...

Skrevet

Så en E36 i Holland som hadde sveiset igjen gropa og flyttet skiltet ned på bakfangeren, jeg syntest ikke dette var spesielt fint akkurat da men.

Men d er vel mest smak og behag da... :)

Skrevet
Har en kompis med en E36 318iS som har gjort det. Spør du meg, så er det råååfint!!

Kan ta bilder om ønskelig ...

Hadde vært veldig bra om du hadde tatt deg tid til det? :D

Skrevet
bwm-e36-01.jpg

Noe sånt..... men er det ikke påbudt med skiltlys? eller?

Selve luka såg kansje ikke så ille ut... men det var det forferdelig mye annet som gjor! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...