Gå til innhold

Nok en politi historie..

Hhenrik
 Share

Anbefalte innlegg

Makan til frekke politipersonligheter her i stavanger skal man lete lenge etter..

Var en tur i byen idag, sko handle en kebab hehe. Parkerte rett utfor der det var 15 min max parkering. Jeg passa tiden å spiste fort, etter 5 min fra jeg gikk fra bilen ruller den store caravellen til politiet opp på siden av bilen min å bare står der å ser. Jeg tenkte at de sikkert sto å å tok tia så de kunne gi meg en bot, men holdt som sagt tiden selv, så ikke noe prob der.

Da jeg var ferdig å spise gikk jeg å to kamerater ut til bilen. Når jeg skal til å låse opp bilen ruller han ene i politibilen ned vinduet å vinker meg bort. Jeg hadde ikke gjort noe galt, så jeg gikk litt lystig bort. Han spurte om det var min bil, og det var det jo. Så spurte han om id. Jeg ga det til ham å så tar idioten å spør om jeg bruker HASJ! Jeg ler litt å svarer nei. Så ser han to sek på bilen min, å nevner at jeg har en slike wonderbaum greie i speilet som er laget som et marihuana blad. Jeg sier jeg fikk det av en kamerat i gave fra en sydentur. Men dette ville ikke han tro, han mente jeg bevist reklamerte for hasj, å at dette likte de ikke sælig godt.

Javell sier jeg, er det ulovlig da? nei, det var jo ikke det... sa han. Så ser han kjapt på meg å spør om jeg har noen saker hos politiet som er under behandling. Jeg svarer nei, og tenkter ikke mer på det.

Så sier han at dette må dobbeltsjekkes og at jeg måtte bare fint se i å vente.

Jeg står å henger utfor bilen i 5 min før han ruller ned vinduet å rett ut kjefter på meg. Jeg hadde snakket bare bullshit mente han. Jeg hadde vert innvolvert med politiet(gamle henlagte saker om diverse småting som ble gjort i 12-13 årsalderen som ble henlagt for jeg hadde ikke noe å gjøre med dem...). Jeg sa at alle saker var henlagt å at jeg ble fjernet som mistenkt i alle saker. Ja men dette var bare tull fra min side.

Til slutt gir han meg id tilbake å sier at han ikke vil høre slikt "bullshit" fra meg, å at jeg kunne gå.

YES! 10 min med bare piss for ingen annen grunn enn at de hadde lite å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, purken har fritids problemer de også ja, de kan være så frekke de vil, men prøver du å gi tilbake med samme mynt blir du tatt med på cella, så du kan tørke av det gliset å tenke over hva man har gjort,, høø... det et jo kjapt gjort i sånne sitvasjoner som du beskriver her, nemlig ikke noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til frekke politipersonligheter her i stavanger skal man lete lenge etter..

Var en tur i byen idag, sko handle en kebab hehe. Parkerte rett utfor der det var 15 min max parkering. Jeg passa tiden å spiste fort, etter 5 min fra jeg gikk fra bilen ruller den store caravellen til politiet opp på siden av bilen min å bare står der å ser. Jeg tenkte at de sikkert sto å å tok tia så de kunne gi meg en bot, men holdt som sagt tiden selv, så ikke noe prob der.

Da jeg var ferdig å spise gikk jeg å to kamerater ut til bilen. Når jeg skal til å låse opp bilen ruller han ene i politibilen ned vinduet å vinker meg bort. Jeg hadde ikke gjort noe galt, så jeg gikk litt lystig bort. Han spurte om det var min bil, og det var det jo. Så spurte han om id. Jeg ga det til ham å så tar idioten å spør om jeg bruker HASJ! Jeg ler litt å svarer nei. Så ser han to sek på bilen min, å nevner at jeg har en slike wonderbaum greie i speilet som er laget som et marihuana blad. Jeg sier jeg fikk det av en kamerat i gave fra en sydentur. Men dette ville ikke han tro, han mente jeg bevist reklamerte for hasj, å at dette likte de ikke sælig godt.

Javell sier jeg, er det ulovlig da? nei, det var jo ikke det... sa han. Så ser han kjapt på meg å spør om jeg har noen saker hos politiet som er under behandling. Jeg svarer nei, og tenkter ikke mer på det.

Så sier han at dette må dobbeltsjekkes og at jeg måtte bare fint se i å vente.

Jeg står å henger utfor bilen i 5 min før han ruller ned vinduet å rett ut kjefter på meg. Jeg hadde snakket bare bullshit mente han. Jeg hadde vert innvolvert med politiet(gamle henlagte saker om diverse småting som ble gjort i 12-13 årsalderen som ble henlagt for jeg hadde ikke noe å gjøre med dem...). Jeg sa at alle saker var henlagt å at jeg ble fjernet som mistenkt i alle saker. Ja men dette var bare tull fra min side.

Til slutt gir han meg id tilbake å sier at han ikke vil høre slikt "bullshit" fra meg, å at jeg kunne gå.

YES! 10 min med bare piss for ingen annen grunn enn at de hadde lite å gjøre...

heh... egentlig synes jeg litt synd på sånne folk jeg... De kan ikke ha det helt bra med seg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ikke overrasket igrunnen... Vurderingsevne er vel politiet ikke kjent for å ha særlig mye av.

Ser jo veldig mange som går rundt med klær med lett gjenkjennelige blader som motiv. Tro om disse blir stoppet på gata mistenkt for å selge... eller var det BMW'en som gjorde utslaget her :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lett å si...kan kansje ha vært bilen hehe.

Men han spurte meg og om jeg syntes det marihuana tegnet var fint..eller kult, så sa jeg at det var en gave å at jeg syntes det var ganske fint igrunn, masse flotte farger hehe :lol:

Da ble han enda mer irritert..

dere skulle ha sett denne mannen hehe, beinhard..

Satt liksom inne i bilen med det tøffeste trynet jeg har sett på lenge, med slike solbriller som man får kjøpt på nille med speilglass. Sko kanjse spurt om han syntes de brillene var så mye tøffere, men da hadde han vel tatt helt av..

Var noe morsomt med denne lørdagskvelden, senere på kvelden hadde jeg kjørt et par kamerater til byen, da jeg ser en politibil komme med den breisladden ut av en rundkjøring med full sirene og blålys. Var litt stilig hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen polti historie som hendte på vei hjem fra Horten her om dagen :

Akkurat blitt ferdig med en dag på offshorekurset og skulle komme meg hjem, kjører da e18 et lite stykke...

Rett før jeg skulle ta inn på motorveien mot oslo ble jeg stoppet i teknisk kontroll ! Tenkte jaja nå for jeg vel mangellapp på felger og senkesett, men nei !

Han som kom bort til meg var en poltilærling (tror jeg siden politihøyskolen ligger rundt der et sted).

Han begynte samtalen med at jeg hadde en pen bil og det var jo glad for å høre !

Etterhvert så spurte han om felgene og om jeg hadde godkjent de.

Jeg tenkte jo der og da at jeg fikk mangellapp, men jeg hadde tüv papirene hjemme så sa jeg det til han. Det var vist greit ifølge han hehe....

Men ikke nok med det, glemte jo seff at jeg kjørte inn med nærlys og spredere og han spurte meg om jeg kjørte sånn til vanlig... ?

Da sa jeg "ja ser bedre ut" så lo jeg litt og han var faktisk enig, men at jeg burde bruke parklys og spredere her etter.

Til slutt spurte han om senkesettet også men det var greit siden jeg hadde tüv papirene med..

Snakket litt med han etterpå faktisk, hyggelig kar så kjørte jeg videre.

Noen snille poltifolk også :)

Men pass dere nedover mot horten, utrolig mange kontroller der nå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...