Gå til innhold

Restaurant historie


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis er veldig sultne sånn 7tiden, og bestemmer oss for å spise på en restaurant, han forslår en skikkelig restaurant, jeg sa til han dette kan bli dyrt, kan koste oss ca 700-800kr totalt, vi tenkte å spise på indisk restaurant, for dere som ikke vet det er disse restaurantene ganske populære i Oslo, så jeg forslår noen billigrestauranter, dem lager samme mat, men den er ikke like dyr og god som de store restaurantene.

Vi kjører ned til Grønland som ligger 5min fra der vi bor, og går inn på et sted, vi bestilte maten og den var faktisk veldig god, kompisen hadde spist ferdig sine Nan og hadde igjen litt av kyllingsuppa si, jeg hadde også litt igjen av kyllingsuppen men trengte også mer nan til det, og kompisen ville også ha en ny rett samtidig, så jeg går og bestiller det, og setter meg tilbake på plassen min, plustelig kommer servitøren, og tar med seg absolutt alt som lå på bordet, inkludert de halvferdige cola flaskene våre, jeg og kompisen bare satt der og så på hverandre, vi skjønte ikke en dritt av hva som nettopp skjedde, da han kommer tilbake sa jeg til han hva faen er det du driver med, alt som var her på bordet var vårt, han beklager seg og gir oss nye retter, imens var det en norsk kar som satt like ved meg, han hadde bestilt mat, når maten hans kom, sier servitøren beklager vi klarte å brenne dine nan men vi kommer med en ny en, hahaha hvorfor i helvete servere den da hvis den ble brent gi han heller ny med engang, og da kommer det en kar til og klager på at han hadde bestilt mat for halvannen time siden og hvor faen er den, det kassamannen gjør er at han sier hvor mye betalte du, han sier så så mye, og kassamannen gir han pengene tilbake og sier dra til et annet sted, det skjedde hele tiden noe kaos den så lenge vi satt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...