bimmer_boy Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 som topicen sier har den bakhjulstrekk eller forhjulstrekk???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 alle bmw har bakhjulstrekk i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 som topicen sier har den bakhjulstrekk eller forhjulstrekk???? Og du kjører BMW selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2005 kjører ikke bmw selv.....har solgt min...men skal kjøpe meg en E46 og så på nettet og der stå d at den har forhjulsdrift..men jeg trodde alle bmw'er har bakhjulsdrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 alle bmw har bakhjulstrekk. seff finnes 4hjulstrekk utgaver, men tror ikke bmw har hatt en forhjulstrekkende utgave. (viss vi ser bortifra mini) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2005 det er mange bmw'er med forhjulsdrift på finn.no men det går ikke ann å linke her når jeg gjør det så kommer det alfa romeo biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 fant 62 bimmere med forhjulsdrift http://www.finn.no/finn/car/used/result ... 9106917334 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2005 det går ikke ann å se på bmw'ene det kommer bare alfa romeo shit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 fant 62 bimmere med forhjulsdrifthttp://www.finn.no/finn/car/used/result ... 9106917334 Og der kom alfa`ene frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Pokkor da. uansett så er det ikke værst at det er 62 forhjulsdrevet BMw til salgs i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 RWD er best! mye mer moro om vintern :D og på tørr asfalt, for de som har nok hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 De som kjører rundt i en bmw i tro om att den har forhjulstrekk, burde selge bilen på flekken, visste ikke att bilkunnskapen var så jævlig her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Det var en kar jeg kjenner som presterte å si at jeg burde kjøpe meg bakhjulstrekker, rett etter at jeg hadde kommi sidelengs inn på en parkeringsplass med BMW'n på vinterføre. Hallo liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå