tallerken Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Hei! La meg i forkant beklage hvis denne er feilpostet. Jeg bare lurte på sånn ca. hvor mye det ville komme på å rustsveise hjulbuene på en e30 325? Kanskje litt annet småplukk også, men i hovedsak hjulbuene. Er intr. i å høre alt fra "hvis-du-kjenner-han-og-han"-priser og "godkjent-verksted"-priser (gjerne i stavanger området). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 jeg sveisa på nye hjulbuer, fjernet et ekkelt rusthull i siden bak og fikk sandblåst kanalene mine + lakkering for 4000,-. Jeg bor i stavanger, å fikk gjort det hos en mekaniker som bor litt utfor sandnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Kjenner ein som igjen kjenner nokon som rustsveiser for 250 kr i timen. Send meg ein melding og eg skal prøve å fiksa eit møte for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå